Sütüm azaldigi icin 7 ayliltan itibaran mama takviyesine basladim ve bebegim sma gold 2 sevdi ama suan fazla bulunmuyor e bebek de yok mesela sma optipro internette de baktim farki olarak net bi bilgi bulamadim bilen varmi ve optipro kullanan varmi cevap verirseniz sevinirim ona göre sipariş vericem hepinize hayrli ramazanlar🤗