minnak-1hanife canim benim bebegimin sariligi tam 3 ay surdu uzamis sarilk 10 gunde bir gidip kan aldiriyoduk degerlerine bakiliyordu yukselmis mi diye bende ondan kan alinirken onunla birlikte agliyodum ama mecbursun soylenen herseyide yaptim sekerli su dediler verdim gunlerce yok hurmayi suya ısla suyunu ver dedilr yaptim yikama suyuna altin koy cart curt sari bez ort cok uzadigi icin yaptim ama hicbirininde bi faydasi olmadi kendiliginden gecti sık sık emzirmen gerekiyor mama veriyosanda sık sık mama oyleku ben yarim saatte bir emziriyodum simdi doyuramiyorum oyle de aliştı iyo bi doktora gotur uzamis sarilik seninkide altinda yatan baska bir hastalik var mi diye bakiyorlar cok sukur bizde bisey yoktu bazi bebeklerinki uzuyomus boyle ama takipte kalmaniz gerekiyor