Keeee Kızlar merhaba bugün itirabiyle iki aylık olduk çok şükür 🤲🏼kızımı mama ile besliyorum, geceleri uyandırıyormusunuz beslemek için yoksa kendisinin acıkmasınımı bekliyorsunuz 🤔
ikizkalpler Keeee şahsen yerinizde olsam uyandırmazdım alışkanlık yapıyor ve sonrasında abartıp sürekli kalkıyorlar.