11 günlükken olmuştuk hep beraber yoğun bakımda yattı 8 gün ondan sonra birsürü çektik bağırsakları düğümlendi, iştah komple gitti. Şimdi yine oldu galiba kaç gündür ateşi hep 37.2 lerde sıcaklardan diye düşündüm hep ılık duş aldırdım düştü. Gece dolu dolu öksürük, boğazını temizlemeye çalıştı sürekli inleye inleye sabahı sabah ettik. Bugün doktora götürdüm 37.7 ateşle covid testi verdik gece çıkacakmış 1 saattir ağlıyorum. O kötü günlere dönmek istemiyorum nolur dua edin bebeğim covid olmasın tez zmaanda iyileşsin Allah rızası için 🤲