Sinemarel 7.5 aylıkken oturtmaya başladık. Küçükken alismasi onemli gerçekten. Yegenime cok gec aldilar asla oturmadi sattilar. O yüzden ben erken oturttum. Tabi desteksiz tam oturması onemli. İlk zamanlar kisa yerlere giderken oturdu. Oyle öyle alıştı. 😊