Momys_-girl Merhaba anneler bebeğim 4 aylık gündüz uykusu yok sallayarak uyutuyorum cogu zaman o da max 20 dk uyuyor acaba beşik sallama aparatı alsam uyuması nasıl olur kullanan var mı tavsiye eder misiniz
Ah_neredeee_vah_neredeee Momys_-girl Bence çok çok konforlu bi alet sizi ciddi yükten kurtarıyor özellikle geceleri
Miniknisaaa1 Momys_-girl aynı problemleri bende yaşadım canım çözümü ise başörtümü verdim kucakladı ve kendi kendine uyudu şimdi hala öyle uyuyo benim kokumu istiyormuş çözümü buymuş benimkinin yani
Murphyninannesi Momys_-girl merhaba bende kızım için almıştım iki ay çok güzel kullandık ama kızım ayakta sallamaya alıştı ve bir daha asla beşikte yatmadı kızım suan bir yasında garantisi ile birlikte Kutusu vs duruyor eğer isterseniz size satabilirim
Yesimeliz84 Ben yatagina monte ettirdim hic memnun kalmadim geri verdim yatagin da rwylarini bozdu bilginiz olsun
ogretmenanne38 Ah_neredeee_vah_neredeee merhaba ne olarak arama yapıyoruz acaba ben bulamadım da ne trendyol ne hepsi buradadan
Ah_neredeee_vah_neredeee Momys_-girl Biz Hepsiburadadan bakmıştık canım istersen gelince haber ver de yada bi Trendyol a bak istersen orda da olabilir
Ah_neredeee_vah_neredeee Momys_-girl 2 yaşına kadar götürür canım o ancak . Zaten sonrasında da yavaş yavaş bırakılır sallama olayı
ogretmenanne38 Murphyninannesi resmini atar mısınız bide fiyat olarak ne düşünüyorsunuz acaba bende almayı düşünüyorum çünkü
Benanneyim Momys_-girl ben çok memnunum oğlum iki buçuk yaşında ve daha beşinde Monte li almanı tavsiye ederim