cileklibiskuvi 14 gün geçse de bulaştırıcılığınız devam ediyor ne yazık ki, bana karartinası biten birinden bulaşmıştı bu şekilde, o yüzden başka bir yere gitmenizi çok tavsiye etmem, onun dışında ortak kullanılan yerler kapı kolları elektrik düğmeleri lavabolar musluk başlarını günlük çamaşır suyuyla silmeniz gerek, evde çok sık diğer pozitiflerle bir arada oturmamaya cam açık yerde kalmaya çalışın, birarada maskeli durun, mutlaka bebeşi beslemeden alt değiştirmeden önce ellerinizi yıkayın ve hep çift maskeli kucağınıza alın yattığımız odada yatırmayın çünkü maruz kaldığı enfeksiyonu arttırmış olursunuz bana doktorum bu şekilde söylemişti ben de böyle yapmıştım, bebeğim çok ağır geçirmişti bu arada, bağışıklığı çok düşüktü doğuştan inşllh kolaylıkla ayakta atlatırsınız geçmiş olsun