Merhaba 23 aylık bir oğlum var gaziosmanpaşada oturuyorum karadeniz mahallesinde bir dahaki seneye mavigün koleji anaokuluna vermek istiyorum yakın ve siteden incelediğim kadarı ile aktive olanakları iyi bebeğini oraya veren var mı yada o yakınlarda daha farklı bir memnun kaldığınız okul kreş🥰