Arkadaşlar merhaba.
Bu durumu yaşayanlar ve ya bilgisi olanlar tavsiye verirse çok sevinirim.
Ben 6 ay önce covid geçirdim, sonra koku hiss etmemeye başladım. 1-2 ay önce koku duyum düzelmeye başlasa da, bazı şeylerden daha çok yemek gibi şeylerden çok kötü bir koku almaya başladım. Hep aynı kokuyu hiss ediyorum her şeyde yemek pişirerken, yerken, dışarda yerken. Böyle durumu yaşayan var mı aranızda? Ne gibi bir tedavi yaptınız acaba? Çok rahatsız ediyor artık beni