Kızım 21 aylık. Hala konusmuyoruz. (meme, mama, baba) bunlarıda canı isterse. Dede nene gel de diyor ama oylesıne.
Kitap okurum ne ogretırsem ogrenır sorarım gosterır.
İsmine bakar, ne desem yapar, ne getir desem getırır, baya baya benım her söylediğimi anlıyor
Baybay gel cici alkıs hepsını yapar
Kendı kendine oyun oynar,kaydırak aldım çıkıp kayar cok sevdi mesela. Eskiden parka giderdik taşla toprakla yaprakla oynardı. Sımdı gidiyoruz salıncağa biner kaydırakta kaymak ister. Cevremızde iletisımı cok iyi.tabı herkesle degıl. Hıc tanımadığı biri dokunmak isterse izin Vermez.
Renkleri ogrettım bilir (arabaları var ornegın sarı araba verr desem bilir)
Sımdı asıl mevzu
Fırlatmayı bilmiyor yanı elindeki bıseyı at diyince ya egılır yere bırakır yada oldugu yerden elinden atar. Ama uzaga atma yok.
Zıplamayı bilmiyor zıpla diyince parmaklarının ucunda kalkıp kalkıp iniyor.
Kası gozu sacı burnu agzı yanak hepsını bılır
Benim sacımı falan sorsam onuda gosterır
Ama mesela halı bükülür onu duzlemeye calısıyor hemen. Aslında oyle dizen takıntısı yok.ama halı bukulsun illa duzeltecek. Tabi aglamaz ama izlerim mutlaka gelir duzeltır. Hakkınızı helal edin uzun oldu. Degerlendırır misiniz? Sizce bir sorun var mı