Merhaba hanımlar kızım 2.5 aylık 10 gündür doğru düzgün kakasını yapmıyor. Pırtlatırken azcık kaçırıyor. Öncesinde birazcık poposuna bastırınca uyarınca yapıyordu şimdi yapmıyor 3 4 gün oldu rahatsız oluyor. Biogaia damla da kullanıyorum. Aslında 2. Çocuğum ilkinden tecrübeliyim ama oğlumda bu kadar küçükken böyle sorun yaşamadım. Kızım da biraz küçük olduğu için ona ne yapıcam bilmiyorum. Arada bir içtiğim rezeneden ona da veriyorum bi kaç çay kaşığı. Ne yapmam lazım yardım edermisiniz? Teşekkür ederim😊