Kızlar ilk defa çakma ayakkabı alıcam. Buradan alan oldu mu hiç nasıl ürünleri rahat mı?
Balbebe ben aldım bir seneyi geçti benim aldıklarım çok güzel çıktı
Balbebe evet ben aldım birebir çok memnunum
agacsizkoala teşekkürler fotodan güzel görünüyor ama emin olamamıştım. Rahat mı peki
Balbebe evet ben yürüyüş ayakkabısı şeklinde siyah Nike aldım rahattı
agacsizkoala teşekkürler
Herat12 bende alıcam ya denicem bakarım inşallah memnun kalırım teşekkürler 🌸
Balbebe memnun kalıcağınıza eminim kargoda çok hızlı ürünlerde kaliteli :)