Kızım 10 aylık 3 gundur ishal, nedendir sizce Annelerim nasil gecirebilirim
Mihribann11 canım bol sıvı su 3 gün olmuş aslında bir doktora görünmekte fayda var
Mihribann11 Kusma ve ateş var mı
Mihribann11 enfeksiyon vs olabilir yada kakada vurus dr goturmelisiniZ kaç bez sulumu
Mihribann11 ishal bir başka nedenide distir distende yapar canım
94z-20u su veriyorum iciyor su cok
Deletedmom_72 az az kusma oluyor ates olcmeye izin vermiyor ama cok yoo gibi
1lina1anne 3 bez oluyor sulu
Mihribann11 Bence hemen hastaneye götürün tahlil alsınlar
Mihribann11 susuz kalmasi icin yeterli acile gidip tahlil vermenizi oneririm
emirinannesi17 diş 2 aydır çıkarıcak şiş damak