Sedanindenizi ben doğduğunda her ağladığında veriyodum. Şimdi emziriyosam ağlasada 1,5 2 saatten aşağı emzirmiyorum çünkü emmek istediğinden değil uykuya geçemediği için. Emziği takıp sallıyorum uyuyo. Acıkınca anlıyorsun zaten. Akşam da 8 9 gibi yatıyor. 12 1 gibi kalkıyor. Emziriyorum yatıyo sabah 5 6 gibi kalkıp emiyo sonra 8 9 gibi kalkıp emiyo biraz durup tekrar uyuyo. Gece 4 bazen 5 saat uyuyo. Midesi genişledi iyice birazda kilolu. 2.5 aylık 6.800 falan olmuştur. 15 gün önce 6400dü.