Annecikkkkk Yaaa anneler Allah aşkına bana umut verici bir şeyler söyleyin yenidoğan bebeğim 20 günlük oldu banyo yaptırıyoruz uyusun rahatça diye hiç uyumuyor ya derin uyku falan ne gece var ne gündüz ne yapacağım ben 🤦😔
Zeynep-mina12 Annecikkkkk benim bebeğimde öyleydi banyo yapsın 2 saat falan uyur dedik hep ama hep hayal olarak kaldı 😌
Birbebekkkbircicek Annecikkkkk peki uyumayınca nasıl ağlamadan duruyor mu? Benim bebeğim anlamadığı her dakıka mıy mıy ağlamaklı 😂
ruken2425 Annecikkkkk banyo sonrasi sicak lik ve rahat lik sagla Ben kundak yapiyorum emziriyorum uyuyo bu ara benimle ten tene birlikte dusa gidiyoruz 30 gunluk daha dusta uyuyor su altinda Hic sesi cikmiyor aglamak Hic olmuyor bizde
Eminos Annecikkkkk 3 aya kadar uykuyu unutun 3 aydan sonra biraz belki duzene girebilir benim bebegimde 15 gunluk buyuk oglum 2 yas 5 aylik bazen sersem oluyorum bazen ikisi de ayni anda uyuduysa uyurum ancak sabah kucuk oglum 7,5 da uyandi 11 e kadar uyuyamadi
Annecikkkkk Zeynep-mina12 ya diyorum annecim sen yenidoğan bebeksin uykudan gözünü açmaman lazım ama nerede 🙄 düzelmiyor mu hiç ya
plakayerli Zeynep-mina12 büyüdü mü peki😬 yani bi sorun olmadı di mi benim bebeğimin de gündüz uykusu yok
Zeynep-mina12 Annecikkkkk bana da demişlerdi bebeğin böyle gelişemez diye eee napayım uyumuyor ama gece uykusu iyiydi 🙏🏻
Annecikkkkk Birbebekkkbircicek Ayy keşke dursa yok ya nerede miy mit dediginiz gibi sadece meme de duruyor 🤣
Birbebekkkbircicek Annecikkkkk meme emmesi nasıl valla ben emzirirken kollarım ağrıyor artık savaş veriyor da 😀😄😄
Annecikkkkk Birbebekkkbircicek silikon göğüs ucu ile tutuyor memeyi zaten 🤣 ama onda da dediğiniz gibi en sakin halı onda da.savas var yani tırmanıyor gibi üstüme
Annecikkkkk ruken2425 Bende kundak yapıyorum da birlikte girmedik duşa.birde onu mu denesem acaba ten tene temas ile uyur belki
Annecikkkkk Eminos ayyy inşallah düzene girer herkesin ya hepimize bol sütlü ve uykulu günlerimiz olsun
Eminos Annecikkkkk amin ama bol uykulu gunleri unutun derim gazi bitse baska bisey baslar biri bitse biri baslar ama bebeginizi buyutmenin keyfini cikartin
Eminos Annecikkkkk ne yazikki en ihtiyacimiz olan uyku bebeginiz 1 taneyse o uyuyunca uyuyun ve evinize bi tane robot supurge alin eviniz uygunsa ben ev supurmuyorum bu konuda rahatim
SuhedAras16 Annecikkkkk ahahhaha bende bende hatta bizim sarılık degerimiz çok yüksekti dediler çok uyur uyandır sürekli emzir dedim uyumak mı yok öyle bişey pazar günü 40 mız çıkıcak biraz biraz düzene soktuk şuan birbirimizi daha iyi tanıyoruz neler yapıcagımızı biliyoruz hatta uyusun die hamaklr zıp zıplar beşikler evin her odasını doldurduk belki onda bunda şunda uyur die peki sonuç ayağımda sallayın 😂