Ayazz54 şu an memnunun ilk kullandığım gün huzursuzluk yapmıştı biraz sanırım gaz sancısıydı ama sadece 1 gün oldu bende normal gidiyor bir fark görmüyorum bebeğimde dişleri henüz çıkmadı ama doktorun dediii gibi temizlensin diye emziriyorum bazen diş çıkınca da nemli tülbentle filan temizlemeyi düşünüyorum nasıl olcak bilmiyorum ama bakalım çok rahatsız olursam tekrar doktora danışırım herhalde bu arada doktora devlet hastanesine götürmüyorum ilacı o yüzden kullan dediğini düşünmüyorum yani güveniyorum doktorumuza ilgili buluyorum baya o yüzden onun yönlendirmesiyle hareket ediyorum açıkçası burada baya kötü ilaç diye bahsediliyor ama bilmiyorum artık. Sizde doktorunuzu referans alın yine de