Suzzzy yani alerji uzmanları aslında bu konuda daha iyi. Ama bi doktorla da görüşebilirsiniz. Kakada kan biraz ilerlemesi anlamına geliyor. Biraz kesin gözlemleyin bu süreçte de bi doktor araştırın derim ben. Alerji bebeklere ciddi gaz sıkıntısı yapabiliyor.