Med Kızım 10 aylık. Ne odasını ayırabildim,ne yatağını. Bunları da geçtim yeterki sabaha kadar uyusun istiyorum. Ama yok dokuzbindokuzyüzdoksandokuz kere kalkıyor emiyor. Var mı formülü? 🤷♀️
iremyy Med Gece beslenmesini kesmek. :) Kesene kadar uyanıyordu, kestikten sonra bir kere falan su için uyanıyordu bazen onu bile yapmıyor artık.
3MelekAnnesi3 Med biz emmedik sanırım o yüzden öyle alıskanlıgı olmadıgı için 17 aylık 7 aydan beri gece kesintisiz uyuyor ara sıra kalkarsa oda sabaha karsı 5 6 gibi süt içip geri uyur bu kadar bence gece beslenmesi kesersen umudu kalmaz uyur
Egeanul Med valla ben buldum. Sıcak yerden soğuk memlekete geldik tatile. 9 buçukta bi uyuyorgece 1 defa kalkıyo sabah 7-7:30 gibi kalkıyor. Çünkü burası sessiz ve serin😭
Bulutbey Med kesinlikle gece beslenme alışkanlığını kesmek lazım. 18 ayda kesitim ben de. Bir iki kere su için kalkarsa kalkar bazen onu da kalkmaz. Uyuduğu oda serin ve sessizlikte varsa en ohh değme keyfimize oluyor
Perilla iremyy Ya merhaba bende gece beslenmesini kesmek istiyorum asla cesaret edemiyorum lutfen tavsiyeniz varsa banada vrrin.kisaca anlatmaya calisayim bebegim gunduz cok az yiyo hatta bazen hiç yemiyor hal boyle olunca 9 da gece uykusuna geciyor ve 2 saatte bir hele 3 ten sonra yarim saatte bir mama icmeye kalkiyor karni ac oldugu icin bunu gunduze cevirmem gerek ama nasil yapacagim yani gun boyu yemedigi icin gecede ac birakmaliyim ki ertesi gun yemek yesin ama bunu nasil halledecegim
Nefesimkizim Med o aylarda normal.kizim suan 21 aylik.18 aylikti gece kesintisiz uyumaya basladi cunku gece yatmadan karnini guzel doyuruyodum.geede 1 yada 2 kere emmeye uyaniyodu sonra kendiligindrn gece emmeyi birakti.suan memeden de kestim odasinida gecen ay ayirdim cok rahat ettm
Med Nefesimkizim karnını doyuruyorum altını değiştiriyorum yatmadan ama ac olmasa bile kalkıyor defalarca
Badeekus kubra2608 4 aylıktı kızım kilo olarakta biraz öndeydi doktor keselim dedi ogundur gece hıc kalkmaz 1 yasında olucak net 9 da ytaar sbhta 9 da kalkar
Bgmbgmbgm Med memeyi kesince kesintisiz uyuyorlarmış yaa.. 18 aylık kızım hala 2-3 kez kalkıp emiyor malesef..
deletedmom1106 Med ben en son gece 12 de içiriyorum mamasını sabah 8:30 uyukuluyken yeniden besliyorum uykusu acılmazsa 11 e kadar uyuyo gece susadıgında yada kabus gördüğünde uyanrsa uyanıyor suyunu verdiğimde devam ediyo uyumaya aglarken emziklede susuyosa emziği veriyorum uzanıyorum o yuyuyo eger uzatmıyosa bende uyuyorum
iremyy Med 11 aylıktı sanırım kestiğimde. Tam zamanını hatırlayamadım ama o civarlarda bir zamandı. 🥺
Funda80 Med Benim bebegimde 2,5 aylık. Sabahın 5 inde uyandiginda süpürge sesi ile yeniden uyutuyorum. Benim başım şişiyor ama🤦♀️ ne zaman biter aceba bu şekilde uyumaları
Bulutbey Med başka müzikler de deneyebilirsiniz en azından sizin kafanız şişmez. Ben de hala müzik ile uyutuyorum. Hatta şu anda da çalıyor. Lullaby for Babies. Güzel dingin bir ninni müziği