Kızlar bebeğim 3 aylık sürekli ağlamaları başladı 1 haftadır rahattık tam geçti dedim bu başladı bukez de mememi veriyorum ısırır gibi yapıyor elimi veriyorum aynı şekilde emziği ısırir gibi emiyor hiç olmadık yerde ağlıyor gaz sorunu falan da eskisi kadar kalmadı şükür yani Baska belirti ne olabilir bilmiyorum ama diş çıkarma ihtimali varmı??