Emirin_Annesiii 10 aylık bebeğim var bı iki haftadır yüzünde kuruluk vardı iki gündür de pul pul dökülüyor neden olur acaba başına gelen var mi
Ftsmsl_1705 Emirin_Annesiii emiyorsa bişey alerji yapmış olabilir pul pul dökülmeye ne iyi gelir bilmiyorum ama benim bebeğiminin de yüzünde sivilce tarzı şeyler olmuştu bepanthol sürdüm iyi geldi 😘
Gorkem_28 Emirin_Annesiii Alerji kaynaklı olabilir. Yedirdiklerinizi tekrar gozden gecirin. Mustela stelatopia serisinin nemlendiricisi kuru ciltlere cok iyi geliyor etkisini bir iki gun icinde gorursunuz
Emirin_Annesiii Yamanikomm bilmiyorum ki ya aslında herşeyi 3 gün kuralı ile yaptım bı şey çıkmadı hiç bu zamana kadar
Emirin_Annesiii Ftsmsl_1705 nemlendirici sürüyodum ama etsikisni hiç görmedim onu da deneyeyim belki iyi gelir