Gunesay Merhaba anneler, geçenlerde 3 al 2 ödeden mustelanın şampuan ve losyonu, ve başka bir markanın pişik kremini aldım. İçim şu an bir rahat etmedi orijinal değilse diye. Orijinalliğini sorgulama imkanım var mı? Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim. 🌺