Tubasel5 3 ay 8 günlüğz. 3. Aya girdik diye sevinirken herşey daha da zorlasti. Ağlama krizleri , uykusuzluk , hircinliklar ay ne zormuş . Hiç bitmeyecek sanırım bu ataklar 😒😒
Emine_dnz Tubasel5 3 ay 9 günlük bu aya girdiğimiz den beri çok değişti. Zaten zor bi bebekte iyice huysuzlasti üstüne bide kabız oldu 3 gündür ne gece ne gunduz oyle ağlıyoruz ikimiz beraber kızımla
Tubasel5 Emine_dnz bizim ki hiç böyle değildi. Sadcee mız mız bir bebekti. Şimdi ne oldu bilmiyorum. Çok zor bu şekil beynim uyuştu artık 1 haftadır ,😭
Emine_dnz Tubasel5 hemde nasıl vallaha cok yoruldum esimle bakıyoruz iki kişi yetisemiyoruz ya öyle zor oldu
Ftmev Benimkide 3 ay 25gunluk dunden beri huzursuz gibi keyfi yerinde ama asla uyumuyor gunduz uykusu iki gundur en az 10dk sonra gozler acik uyku yok bu atak dönemi uzun gosterio benim telefonumda bakalim