Leyla1161 Merhaba kızçeler sizce bebekler gündüz beslenmeyi(mama veya anne sütü ile) ne zaman bırakır ya da kaçıncı ay da beslememeye başlamalıyız?
iremyy Leyla1161 Anne sütü iki yaşına kadar. Mama ile ilgili farklı fikirler var. Biz 18 aylıkken falan bıraktık mamayı. Zaten sadece bir kere içiyordu.