Sezeryan doğum yapalı tam altı ay oldu. 40 gun kanamam oldu kırkım dolduktan sonra kesildi ve 3 gun temiz kaldım daha sonra ilk adetimi oldum ve ondan sonra sadece 7 gun arayla sürekli adetim bazen ayda 3 defa oluyorum ve kanamam normal değil siyaha dönük korkuyorum ilk gebeliğimdi gittiğim doktor doğum kontrol hapı verdi ancak nafile boyle bi sorun yasayan var mı????🥺