Eren18 göbeği düştüğü gibi yaptır gitsin canım. Ne kadsr küçük o kadar iyi. O dönem bebekleri uyurken sünnet ediyorlar hemen şipşak. Benim oğlumun sağlık sıkıntısı olduğu için ben yaptıramamıştım, onu düşünecek durumda değildik. Ama iyileşir iyileşmez yaptırdık. Hareketlenmeden yaptırmak çocuk içinde sizin için de daha kolay canım 🙏🏻