Gnll biz de ilk doğduğundan beri joie vardı.. çok sağlam çok dayanıklı taş gibi ama sabit durması lazım keza çok ağır.. biz sürekli açıp kapatıp kaldırıyorduk ve bu bizi çok yordu. Oğlum şimdi 13 aylık e bebekten standart restoranlarda verilen plastik sandalyeden aldık kuş gibi hafif. Yalnız bırakmıypruz ama sandalyede.