Kızlar merhaba
Benim 18 aylık bir kızım var ismiyle seslendiğim de bakmıyor inatlasiyor resmen, bazen hı diye yanıt veriyor bazen bakıyor öyle, gel derim gelir bir şeyi işaret ederim bakar, onu bana getirir misin derim getirir, al derim alır ver derim verir göz temasımız var hatta bazen kafasini yüzme doğru eğip gözümün içine bakar gülümseyerek ama kendi bir şey isterken babasının da benim de elimizi tutup götürüyor bazen de işaret eder, baba,anne,teyze,anane,dede,versene ,bitti,getir,attım gibi kelimeler kullanıyor, suyuni kendi içer yemeğini kaçık çatal kullanmaya çalışıyor ama genelde ben yediriyorum, bir yaşından önce bay bay, alkış, attım, gel demeyi biliyordu zaten ama bu ismine bakmamasına çok takılmaya başladım doktora götürsem mi kafam çok karışık bilgili anneler bilgi verirseniz çok sevinirim, evham mı yapıyorum bilemedim 😕