Pekmez ve unla pişiririz iç Anadolu’da aside derler üstüne tereyağ dökerler çok güzel olur. Biz çok yaparız kızımda çok sever. Şekersiz oldugu içinde veriyordum ama burda pekmez pişirilmez hmf oluşur falan demişler yanlış mı yapıyoruz. Kanserojen mi oluyor o şekilde