Merhaba kızlar daha oncede açmıştım post aşı hakkında normalde geçen hafta aşı olacaktım ama kararsız kaldım emzirdiğim için erteledim ama bugün kararımı verdım korksam endışelensensem de vurdurdum bı saat kadar oldu emzırsem sıkıntı olur mu aynı durumu yaşayan varmı bebeğim 40 günlük