Asel21 Ben yiyordum. Sütü laktozsuz alıyordum doktorum o gaz yapmaz demişti, öyle içiyordum. Yoğurt, kefir gibi şeyleri çok tüketiyordum. Yemeklerimi bol kimyonlu yiyordum bir sorun yaşamıyordum. Genelde karışım süt arttırıcı çay içtiğim için çay kahve tüketimi hakkında bir şey diyemeyeceğim.