zeyzey77 aslında şöyle ki Her çocuk farklıdır. Kimi çocuk duygusal olduğu için duygularını ağlayarak gösterir. Kimi çocukta farklı huy ve davranışlarda bulunur. Yani bütün çocuklar aslında okula alışma sürecini bir şekilde duygu ve davranışlarıyla gösterir yansıtır.