Merhaba arkadaşlar kızım 4 ay 17 günlük 3 gün önce kontrolümüzde dr kilo alımı yavaş olduğundan yavaş yavaş ek gıda (muhallebi ve yoğurda) başlayalım dedi ayda sadece 400 er gr alıyor doğduğundan beri tabiki sağlıklı olması önemli ama ben biraz da kilo alsın istiyorum sütüm de fazla gelmiyor artik kutu mama dr da önermedi ilk asamada ben de kullanmak istemiyorum sizin bu ayda hazırlayıp kilo aldıran önereceğiniz bir tarif var mı paylaşırsanız sevinirim