Ozguur sabah 8,5-9 da kalkıyoruz yatak odamızdaki dolabın aynasından merhaba günaydın deyip rüya gördüysem onu anlatıyorum oda arada bana eşlik ediyor 🤣🤣🤣🤣 sonra mutfağa geçiyoruz ben kahvaltısını hazırlıyorum bebeişimde dolapları karıştırıyor pladtiklerle oynuyor hergün kahvaltıda farklı ürünler vermeye dikkat ediyorum bugün omlet, peynir, zeytin, domates yedik beraber sonrasında o kahvaltısını yaparken ben hızlı yedim kalktım mutfağı topladım sonrasında salona geçtik magnetlerimiz var meyve sebze onları tekrar ettim sonra saat 11,5-12 öğle kestirmesine yatıyor 1-1,5 arası uyanıyor kalktığında meyve yiyoruz şeftaliye bayılıyor sonra onu biraz serbest bırakıyorum kendi kendine oyun oynuyor 1 saat falan sonra oyuncakları var eğitici onlarla oynuyoruz beraber 3,5-4 de çorba içiriyorum sonrasında uyuyor 6 da kalkıyor kendine gelene kadar Bi 10-15 dk yatakta öpüp koklaşıyoruz sonra ben gene mutfakta tabi akşam yemeği o sırada magnetlerini indiriyorum dolabın üstünden onları yapıştırıyor tekrar dolaba baya oyalıyor bu arada bende arada aaaaa o bir çilek falan diyerek ona katılıyorum 7-7,5 akşam yemeği o gün akşam yemeğine ne yaptıysam artık onu yiyoruz sonra mutlaka hergün saklambaç oynuyoruz çok eğlenceli oluyor 🤣 aralarda eline kek bisküvi falan veriyorum seviyor ayakta gezinirken birşeyler yemeyi sonra zaten 9-9,5 da uyku saati sabah akşam diş fırçalama rutinimizi gerçekleştiriyoruz sonrasında telefondan adisebaba masallarına bakıyoruz beraber mamasını içiyor uyuyor en geç 10 da uyur gece çok kalkmaz ama arada 4-5, gbi uyanıyor mama istiyor veriyorum hemen geri uyuyor bukadar