Keremikoo 522 bir haftalik oldugundan beri 400 ligunden gunde 3 damla seklinde kullaniyoruz. Gayet guzel 1000 ligini de kendim icin kullaniyorum. Zeytinyagi var icersinde ve tadi da kotu değil.
Asyaipek Hilalbilge kuzum ben hepsiburada dan alıyorum link atmayı bilmiyorum ama deniyim bi belki becerebiliim☺️☺️
Seybet Doktor bir yaş altı çocuklar için günde 400 iu yeterli demişti. Yani 400 olanı alınca günde bir damla yeterli olur.