Busegokce Geçen ay antibiyotik kullandığım için 2-3 gün azar azar regl oldum. Bu ay bugün toplam 8 gündür reglim. Ve o kadar fazla ki durduramiyorum. Mecalim kalmadı kanamadan. Stresten olur mu? Doktora gidip kanı durdurmak için iğne vurdurmali miyim?
bireylul Busegokce stres regli çok etkiliyor gerçekten ama geçen ay kullandığınız antibiyotiğin de etkisi olabilir.
Busegokce bireylul Teşekkür ederim. Yine böyle bir durum olduğu dönem 7 ay olmuştu doğum yapalı. Ancak acile gidip iğne vurulmuştum, dursun diye. Dediğiniz gibi oldu sanirim
Tgbkzn Stres çok etkiliyor aşırı hemde ben düğünümden 10 gün önce olmuştum seviniyodum düğün günü stresten tekrar olmuştum ve balayım bu şekilde geçmişti 😁 ağrı kesici falan kanamanızı kesmiyor mu ? Yada kanama kesici haplar var
Busegokce Tgbkzn Kanama kesen hap hiç kullanmadım eczaneye gitsem adını bile bilmiyorum. Normal de soğuk algınlığı antibiyotikler kesiyordu ama iki gündür sabah-aksam içiyorum banamisin demiyor🥶 Bugün de beklemedeyim olmadı yine acil yolları bana🏃🏼♀️