Merhaba henüz test yapmadım ama büyük ihtimal covid gibi duruyor. Önce ateş başladı sonra öksürük geldi karın ağrısı ishal de var. Oğlum da öksürüyor. Gurbetteyim kapımı çalacak bir insanım bilr yok. Emziriyorum sadece parol alabilirim biliyorum. Evde ne yapabilirim anneler bana yardım eder misiniz nasıl atlatırız kolayca 😢