Oğlum 2 bucuk aylık ilk doğduğundan beri sadece mama ile besleniyor yemesi çok güzeldi ama nerdeyse 1 aydır 90 cc yiyor arttırmaya çalışıorm fazlasını yemiyor 2 saat arayla yediği için önemsemiyordm fazla ama artık saat aralıkları da çok uzadı 2 3 günde 1 kakasını yapabiliyor o yüzden mi bilmiorm sizce ne yapabilirim doktorlar iştah acıcı yada kabızlığı ile ilgili bi ilaç verebiliyorlar mı