Benim bebeğim 3320 gram doğdu . Doğar doğmaz da kilo verdi 3200 oldu 1 haftada. Sonra 1.ayda 4080 gram oldu . 2.ay kontrolüne gittiğimizde 5.300 çıktı . Şmdi 3. Ay kontrolümüz var . 6 kilo üstünde ama 3 aylık bebek kilosu 6.500 desek yeterli mi . Benim arkadaşlarımın bebekleri 2 /2.5 aylıkken 6 kilolardaydı . Benim bebeğim kilosu sanki az gibi geliyor bu kez bana . Bu arada sadece anne sütüyle besleniyor ve emziriyorum bolca