Deletedmom896 Güzel bir et sote yapın derim😋
Önce tencereye biraz tereyağ azıcıkta sıvıyağ koyup eritin kızmış olan yağın içine etlerini atın ve 5-10 dk soteleyin sonra tuz atın tencerenin kapağını kapatıp ateşi en kısık ayara alın kendi kendine sulanacaktır. Bi yarım saat öyle pişsin suyunu çektiğinde bakın eğer pişmemişse yarım çay bardağı kadar su ilave edin kısık ateşte pişmeye devam etsin. Piştikten sonra hafif kavrulurken etler büyük 1 tane soğanı doğrayın çok ince olmasın isteğinize göre 2-3 domates soyun minik minik doğrayın 3-4 fiş sarımsak bunları da doğrayın..etler kavrulurken 1 çay kaşığı kimyon, karabiber, isteğe göre acı pul biber, kekik ilave edin. Sonra soğanları tencereye alın 5 dk gibi etlerle soteleyin sarımsak ve domatesi aynı anda tencereye alın sarımsaklar kavrulup aromasını kaybetmemiş olsun. İsterseniz 1 tatlı kaşığı biber salçası ilave edip tencerenin kapağını kapatıp kısık ateşte 20 dk hafif sulanıp tüm tatların birbirine geçerek pişmesini bekleyin. Afiyet şifalar olsun efendim😀🥰