Deletedmom896 düdüklüye gerek yok canım. En kolay ve lezzetli tas kebabı yapabilirsin. Eti tencereye al, tereyağı ile birlikte et suyunu bırakıp tekrar çekene kadar arada karıştırarak pişir. Sonra bir soğan, seviyorsan bir diş sarımsak ekle ve kavurmaya devam et. Sonra salça ekle, miktarı sana kalmış. Ne kadar salçalı seviyorsan. Bu şekilde de kavur. Sonra üzerine patates ekle büyük küpler halinde doğranmış. (Kızartan da oluyor, orijinali de o sanırım ama ben sevmiyorum. Kızarmış patatesi sulu yemeğe karıştırınca tadı değişiyor.) Patateslerden sonra tuz, pul biber, toz kırmızı biber ve su ekle. (Kekikte ekliyorum ama en son, acısı çıkmasın diye) Tencerenin ağzını kapat pişmeye bırak. Arada etleri ve suyu kontrol et. Su azaldıkça takviye yaparsın veya et henüz sertse pişirmeye devam edersin.
Yanına da pirinç pilavı ve cacık. Afiyet olsun. :)