Tugceden34 Sütün kaynaması diye birşey yok Bebek normal olanı yapıyor benim kızım da öyleydi sabaha kadar alarm kurar 1,5 2 saat arayla emzirirdim uzun uzun emerdi kusması gaz çıkarmanızla alakalı bir durum emerken biraz memeden çekin gazını çıkarın isterse tekrar meme verin kusmaz. İlla mama vericem diyorsanız da hipp combiotic ve aptamil öneriyorum ben 6 aydan sonra devam sütü olarak verdim ikisinden de memnunum meme reddinden dolayı vermek zorunda kaldım ama yine mama meme gidiyoruz eğer çok problem oluyorsa sizin için emzik verin bebeğe ama bence mamaya hiç bulaşmayın sütünüz varsa en sağlıklısı emzirmek