Merhaba
Bebeğim 42 günlük 42 gündür gaz sancımız var uyanık olduğu zaman hep ağlar uyuduğunda da 3 4 saat uyurdu bir kaç gündür uyutuyorum beşiğine bırakıyorum 5 dk sonra tekrar uyanıyor uyuyamıyor böyle olan var mı? Meme mama şeklinde gidiyoruz sütüm yok denecek kadar az ve memede sancı tuttuğu için fazla ememiyor 150 cc mama veriyorum aç onunla doyuyor altı temiz ondan da eminim damla olarak bio gai ve zinco kullanıyorum ama sürekli ağlıyor çıldırmak üzereyim