Merhaba anneler,
Kızım 14 aylık ve vucudunda(diz kapağı,kolu,yüzü ve ensesinde) iltihapli sivilceler olur ya o şekilde şeyler çıktı. Ateşi de vardı ustelik.Acile gittik hemen.Doktor “El,ayak,ağız hastalığı” teşhisi koydu.Büyük abdest tahlili verecez (bekliyorum hâlâ yapmadı) Bu tür rahatszlk geciren var mi aranizda? Nasil atlattiniz?😔