Kullanan var mı ben yaptım da taş gibi oldu yogurt çok güzel ama zararı var mı ki
Ezgiasya normal probiyotik yoğurtla mı mayaladınız
Ezgiasya bende kullanıyorum çok güzel oluyor yoğurt umarım zararı yoktur🌺
Ezgiasya bende kullandım canim evet taş gibi oluyor çok güzel oluyor
-Gizem- toz gibi normal. Derkzn
Laden aynen nette bir şey bulamadım ama toz olunca ondan bir irkiyoe siz nasıl yapıyorsunuz
Ezgiasya activia gibi kutulu sandım da tozmuş
Ezgiasya arkasında yazıldığı şekilde yapıyorum. Bir litrelik günlük süte🌺