hamzali Emzirdiğim için aşı olmayı ertelemiştim ancak bu gidişle zorunlu olacak gibi. Sinovak mı Biontek mi olmalıyım? Sütten bebeğe yan etki yaşayan oldu mu acaba
herseyguzelolacakk hamzali al bendn de o kadar. Kendimi geçtim bebeğime bi yan etkisi olur diye erteledim. Ama bu gidişle zorunlu hale gelecek. Ve ben hiç ama hiç istemiyorum 😶