Kızlar şu sıralar çok zorlanıyorum. Covid olduğumu öğrendim bebeğim 4 aylık henüz. Maskeyle emzirmeye çalışıyorum ama bu dönemde meme reddi ve uyku gerilemesini aynı anda yaşıyoruz. Hastalık sebebiyle fazlaca yorgunluğum var yalnız başıma ilgilenmek bazen o kadar zorluyor ki… aksi gibi kucağımdan inmek istemiyor sebepsizce ağlıyor gündüz uykuları 15 dkyı geçmiyor. Sakin ve sabırlı kalmaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum buraya yazıp paylaşmak istedim. Bazen nasıl vakit geçireceğimizi bile şaşırıyorum. Kendime vakit ayırabilmek istiyorum bi kitap okuyayım biraz dinleneyim evimi temizleyip bi kahve içeyim çok mu zor artık bunları rahatça yapabilmek😕 Belki bu aşamalardan geçmiş olan anneler içimi rahatlatır🌸