Merhaba anneler bugün tam dört aylık olduk doktora gittik bu ay 500gr almış alt sınırda dedi ek gıdaya basayabiliriz dedi. Yoğurt meyve vs. Bebeğim mamayı zor içiyor zorla peşinde koşturuyorum ek gıdayı severse hiç mama içmemesinden de korkuyorum var mı 4 aylık ek gıdaya başlayan nasıl yapiyorsunuz