Zehra1234 merhaba, kelime sayısı gelişimi ve yaşına göre az evet. İsterseniz doktorla görüşün, daha net bilgilendirecektir ve yönlendirecektir sizi.
Sık sık diyalog halinde olun. Cevap vermiyor diye düşünerek soru sormaktan vazgeçmeyin. Sürekli sorun, cevaplayın, konuşun, anlatın. Dinlemiyor ve ilgilenmiyor demeyin, kitaplar okuyun. Okumaktan hoşlanmıyorsa büyük görselli kitaplar alın ve görselleri inceleyerek konuşun.
Hayali oyun kurabilmesini teşvik etmek adına doktor seti, mutfak seti, tamir seti gibi şeyler de alabilirsiniz. Mesela doktorculuk oynarken öksürünce zamanla taklit etmeye, sonrasında “anne öksür” demeye başlamıştı kızım. Bu şekilde öğreniyorlar.😊