Merhaba anneler,
geçenlerde yazmıştım çocuğum yaklaşık 1aydır kabızlık sorunu yaşıyor. Kakasını yaparken ağlıyor sanırım korkudan tutuyor artık, yarın doktor randevumuz var sonunda ama çok merak ettim size bişey sormak istedim. Fitili verdiğim günün ertesi kendiliğinden kakasını yapıyor sizce buda ilacın etkisiyle mi oluyor yoksa kendi mi yapıyor. Hiç başımıza geldi mi?