Musam Bneım bebeğim 2 ay 14 günlük. 3. Günden beri kullanıyoruz ama son 20 gündür sadece günde 1 sefer veya cok zors Akalın a verıorum. 2 ay düzenli verdim. Tabii Kı kılo aldırıyor ama kabızlık çok şükür asla yaşamadık. İlk zmanalar sütüm gelmedi cok az gelıyordu bebek kılo kaybettiği için doktor mamaya başlatmıştı sonra 1 haftada toparladı almaya başladı dedi doktor devam ettik. Sonraları sütüm artınca mamayı sadece geceleri verıorum yada emziremeyeceğiö zamanlarda verıorum.